تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در بومهن

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


بسیاری از نمک‌های پتاسیم در طی واکنش‌های خنثی‌سازی که هیدروکسید پتاسیم در آن‌ها نقشی اساسی دارند، تولید می‌شود. از هیدروکسید پتاسیم برای تولید سایر ترکیبات پتاسیم نظیر پرمنگنات پتاسیم، کربنات پتاسیم، فسفات های پتاسیم نظیر دی فسفات تترا پتاسیم، برومات پتاسیم، یدات پتاسیم، سیانید پتاسیم، تولید رنگدانه ها، تولید شیشه، تولید صابون های مایع با کیفیت بالا، خنثی سازی محلول های اسیدی و در تولید مواد شیمیایی است.فاده می شود. پتاسیم فسفات به دلیل انحلال‌پذیری بالا برای تولید کود شیمیایی است.فاده می‌شود. پتاسیم سیانید در است.خراج طلا و آبکاری یا روکش دهی فلزات است.فاده می‌شود.

پتاس (انگلیسی: Potash‎) یا پتاش، گونه ای از نمک تولیدی یا معدنی است.، که حاوی اکسید پتاسیم در فرم محلول در آب می‌باشد. فرمول آن KOH است. و یک ترکیب و سود سوزآور(سدیم هیدروکسید) و از قویترین بازها هستند.ظرفیت تولید و است.خراج پتاس جهانی بالغ بر میلیون تن در سال است.، که بخش اعظم آن بعنوان کود تولید می‌شود و در صنایع کشاورزی به مصرف می‌رسد. بیشترین میزان پتاسیم تولید شده در جهان، جهت تولید کود پتاس بکار می‌رود. پتاسیم برای اولین بار در سال ۸ از طریق فرایند الکترولیز پتاس (هیدروکسید پتاسیم) یافت شد.

محلول هیدروکسید پتاسیم در ساختار بسیاری از محصولات همچون باتری های قلیایی بر پایه نیکل-هیدروژن، دی اکسید منگنز-روی، نیکل-آهن و همچنین باتری های نیکل- کادمیم به عنوان الکترولیت است.فاده می شود. به طور کلی است.فاده از هیدروکسید پتاسیم به دلیل رسانایی بیشتر نسبت به هیدروکسید سدیم ترجیح داده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر