تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در دماوند

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


هیدروکسید پتاسیم جاذب رطوبت بوده و در صورت قرار گرفتن در مجاورت هوا رطوبت آن را سریعا جذب کرده و محلولی را ایجاد می کند که گرفتن مجدد آب از آن بسیار مشکل می باشد، بارزترین کاربرد هیدروکسید پتاسیم در کارخانجات تولید کننده انواع صابون جامد و مایع می باشد.

KOH برای تولید کود است.فاده می شود. عنصر پتاسیم (یکی از غذاهای اصلی گیاهان) به وسیله ی این ماده برای گیاهان تامین می شود. کاربرد این محصول زمانی اهمیت ویژه می یابد که کود تولید شده برای محصولاتی (گیاهانی) باشد که نمی توانند از پتاسیم کلرید تغذیه کنند. همچنین این ماده در علف کش ها و قارچ کش ها نیز است.فاده می شود.

در محصولات غذایی از پتاس به عنوان پایدار کننده‌ی غذایی، عامل کنترل‌کننده pH و قوام‌دهنده است.فاده می‌شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده به طور کلی پتاس را در صورتی که به شکلی صحیح مصرف شود، ایمن به حساب می‌آورد. هیدروکسید پتاسیم در شستن  میوه ها در کارخانه ها است.فاده می گردد. این ماده در تولید کردن رنگ کارامل هم  است.فاده می گردد و در عمل تولید کردن نوشابه، تولید شکلات و البته کاکائو لازم است..



( تولید و ساخت ) های دیگر