فروش هیدروکسید پتاس در دماوند

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

در این شهر در حال حاضر دو بیمارستان؛ سوم شعبان و حضرت فاطمه وجود دارد. بیمارستان سوم شعبان دماوند در محوطه‌ای به مساحت ٬ مترمربع و زیربنای ۵٬ متر مربعی، دارای تخت فعال می‌باشد که به گفتهٔ رئیس دانشگاه شهیدبهشتی تهران ۵ تخت دیگر نیز باید به آن اضافه گردد. این بیمارستان در سال ، با تخت شروع به کار نمود و از سال ۸ فعالیت خود را در ساختمان جدید در نزدیکی محلهٔ جیلارد ادامه داده‌است. این بیمارستان در حال حاضر به عنوان کلینیکی تخصصی، دارای تجهیزات پاراکلینیک مثل دستگاه‌های تصویربرداری و


یکی از عمده کاربردهای پتاس در صنعت است. که از آن با نام هیدروکسید پتاسیم صنعتی یاد می کنند. این ماده در خنثی سازی خاصیت اسیدی ترکیبات مورد بهره فراوانی قرار می گیرد. پودرهای خاموش کننده آتش که از بخش های جدایی ناپذیر هر محل سکونت، اداره و ... می باشند، به کمک این ماده تهیه می شوند. هم چنین هیدروکسید پتاسیم صنعتی در تولید انواع ضد یخ، رنگ، باتری های قلیایی و ... مورد بهره برداری قرا می گیرد. این موارد مصرف، سبب شده تا هیدروکسید پتاسیم صنعتی جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان مواد شیمیایی و از جمله مجموعه دیجی شیمی داشته باشد.

این محصول را در جای خشک، خنک و به دور از مجاورت هوا و مکانی با تهویه مناسب نگهداری کنید، زیرا بسیار محرک و خورنده می باشد. شرکت هایپر صنعت فامکو پتاس سوزآور را در بسته بندی های کیسه ای کیلوگرمی خدمت مشتریان گرامی ارائه می دهد. لطفا هنگام حمل و نقل این ماده از بسته بودن درب آن مطمئن شوید.

در طی فرایندهای پالایش کردن نفت و محصولات تولید شده از گاز طبیعی، این ماده نیز در حذف اسیدهای آلی و البته ترکیبات گوگرد تاثیر به سزایی دارد. هیدروکسید پتاسیم مثل کاتالیزور در برخی فرایند ها عمل میکند. در فرآیند شیرین‌سازی و تصفیه‌ی گاز طبیعی از پتاس برای حذف اسیدهای آلی و ترکیبات گوگردی است.فاده می‌شود.، دی اکسید کربن، گوگرد تری اکسید و نیتروژن تری اکسیدی که در جریان گاز وجود دارد به کمک پتاس جذب و حذف می‌شوند. در تولید بیودیزل از روغن‌ها و چربی‌ها نیز به عنوان کاتالیزور نقش ایفا می‌کند.



( فروش ) های دیگر