فروش هیدروکسید پتاس در شمال تهران

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان‌طور که گفته شد، محله های معروف شمال تهران شامل تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت آباد، الهیه، چیذر و دزاشیب می‌شوند. برای انتخاب محله مناسب برای زندگی، باید شرایط خود را در نظر بگیریم و بر اساس بودجه‌ای که داریم اهداف خرید یا اجاره خانه را اولویت‌بندی کنیم و دست به انتخاب بزنیم.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.


پتاس به تنظیم pH خاک‌های اسیدی کمک می‌کند. ترکیب فسفوروس اسید با پتاس به طور منظم روی گیاهان اسپری می‌شود تا از بیماری‌ها و آفات گیاهان پیشگیری شود. در نهایت محصولات گیاهی برداشت شده، فاقد اثرات این محلول آفت‌کش خواهند بود. پتاس برای تولید کودهایی است.فاده می‌شود که به جهت تامین پتاسیم خاک است.فاده می‌شود. پتاسیم از اصلی‌ترین مواد مورد نیاز گیاه برای رشد و فتوسنتز است.. است.فاده از پتاس به ویژه برای گیاهانی که نسبت به یون‌های کلرید حساس‌اند، بسیار مطلوب است.. همچنین از هیدروکسید پتاسیم در علف‌کش‌ها و قارچ‌‌کش‌های کشاورزی نیز است.فاده می‌شود.

قبل از خرید پتاسیم هیدروکسید بدانید پتاس همانند (NaOH) یک باز قوی می باشد که به صورت کریستال های سفید رنگ و بی بو عرضه می شود. میزان اسیدیته این ماده .۵ می باشد. محلول حاصل شده از این نمک غیر فرار، غیر سمی و غیر قابل اشتعال می باشد و در نتیجه جزو مواد خطرناک دسته بندی نمی شود. پتاسیم هیدروکسید از نظر دمایی پایدار است. و به راحتی تجزیه نمی شود.

سالانه ظرفیت بالغ بر میلیون تن در سال پتاس تولید می شود که بیشتر آن صرف تولید کود و مصارف کشاورزی می شود. به وسیله فرآیند الکترولیز پتاس یا هیدروکسید پتاسیم برای اولین بار در سال میلادی پتاسیم تولید شد. از پتاسیم تولید شده بیشتر برای تولید کود پتاس است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر