تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در شهر جدید اندیشه

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


هیدروکسید پتاسیم یا کاستیک سودا یک نمک معدنی پتاسیم است.. این ترکیب، یک هیدروکسید فلزی بازی است. که قدرت بازی زیادی دارد. در حالت محلول آبی، پتاسیم هیدروکسید به صورت یک محلول شفاف بی رنگ است.. در حالتی که پتاسیم هیدروکسید جامد باشد، به رنگ سفید است.. بویی ندارد و به شدت نم گیر است.؛ در صورتی که در ظرف برای مدت کوتاهی هم باز بماند یا شل باشد، رطوبت جذب می کند. تمادکالا با توجه به نیاز مخاطبان، مواد صنعتی پرکاربرد از جمله پتاسیم هیدروکسید را در سبد محصولات خود قرار داده است. و از این پس مخاطبان صنعتی و نیمه صنعتی می توانند به راحتی این محصول را از طریق سفارش در همین صفحه تهیه کنند.

بهره بردن از مخلوط چربی و پتاس برای تولید کردن صابون به طور متداول است.فاده می‌‌شود. در صورا است.فاده از این ماده حالتی نرم‌تر از صابون‌های معمولی ساخته شده با سدیم هیدروکسید دارند. صابون‌های پتاسیم به دلیل نرمی و حلالیت بالا احتیاج به آب کمتری برای درآمدن به حالت مایع دارند، به همین دلیل غلظت عامل‌های پاک‌کننده‌ی در آن‌ها نسبت به صابون‌های مایع سدیم هیدروکسید بیشتر است.. همچنین از این ماده در کالاهای آرایشی هم بهره می‌برند و نقش آن عمل تمیز کردن بهتر برای ناخن‌ها می‌باشد.

استفاده از غلظت بالای هیدروکسید پتاسیم (بالای درصد) می تواند برای پوست و چشم خطر آفرین باشد و همچنین است.نشاق گاز این محلول به بافت مخاطی دستگاه تنفسی آسیب می رساند. در نتیجه توصیه می‌شود افرادی که به طور مستقیم و متداول با این ماده در تماس هستند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر