فروش هیدروکسید پتاس در شهر جدید اندیشه

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


اکنون روش تولید هیدروکسید پتاسیم و طرز تهیه محلول هیدروکسید پتاسیم را بررسی خواهیم کرد. از گذشته روش تولید پتاس به این صورت بوده است. که کربنات پتاسیم را به محلول قوی هیدروکسید کلسیم (آهک هیدراته) اضافه می کردند. فرآورده های حاصل از این واکنش به صورت رسوب کربنات کلسیم و هیدروکسید پتاسیم محلول می باشد که واکنش آن در زیر ذکر شده است.. این واکنش در واقع طرز تهیه محلول هیدروکسید پتاسیم به شمار می رود:

در ادامه واکنش با فیلتر کردن کلسیم کربنات رسوب شده و نهایتا جوشاندن محلول باقیمانده، پتاس کلسینه شده یا سوزاننده تولید می شود. این روش سنتز پتاس سوزآور تا اواخر قرن نوزدهم میلادی غالب بوده است.. پس از آن، روش الکترولیز به عنوان روش صنعتی و نوین تولید هیدروکسید پتاسیم جایگزین شده است.. این روش مشابه ساخت سدیم هیدروکسید و در واقع فرآیند کلرآلکانی می باشد:

بسیاری از نمک‌های پتاسیم در طی واکنش‌های خنثی‌سازی که هیدروکسید پتاسیم در آن‌ها نقشی اساسی دارند، تولید می‌شود. از هیدروکسید پتاسیم برای تولید سایر ترکیبات پتاسیم نظیر پرمنگنات پتاسیم، کربنات پتاسیم، فسفات های پتاسیم نظیر دی فسفات تترا پتاسیم، برومات پتاسیم، یدات پتاسیم، سیانید پتاسیم، تولید رنگدانه ها، تولید شیشه، تولید صابون های مایع با کیفیت بالا، خنثی سازی محلول های اسیدی و در تولید مواد شیمیایی است.فاده می شود. پتاسیم فسفات به دلیل انحلال‌پذیری بالا برای تولید کود شیمیایی است.فاده می‌شود. پتاسیم سیانید در است.خراج طلا و آبکاری یا روکش دهی فلزات است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر