تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در شهر ری

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


اکنون روش تولید هیدروکسید پتاسیم و طرز تهیه محلول هیدروکسید پتاسیم را بررسی خواهیم کرد. از گذشته روش تولید پتاس به این صورت بوده است. که کربنات پتاسیم را به محلول قوی هیدروکسید کلسیم (آهک هیدراته) اضافه می کردند. فرآورده های حاصل از این واکنش به صورت رسوب کربنات کلسیم و هیدروکسید پتاسیم محلول می باشد که واکنش آن در زیر ذکر شده است.. این واکنش در واقع طرز تهیه محلول هیدروکسید پتاسیم به شمار می رود:

استفاده از غلظت بالای هیدروکسید پتاسیم (بالای درصد) می تواند برای پوست و چشم خطر آفرین باشد و همچنین است.نشاق گاز این محلول به بافت مخاطی دستگاه تنفسی آسیب می رساند. در نتیجه توصیه می‌شود افرادی که به طور مستقیم و متداول با این ماده در تماس هستند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند.

از پتاس برای تشخیص تریکومونادها و ریسه قارچ ها است.فاده می شود. نمونه هایی از مو، پوست و ناخن به کمک خراشیدن با تیغ جمع آوری شده و درون محلول هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرند. برای آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال هم از محلول پتاس است.فاده می شود. علاوه بر این موارد از پتاس به عنوان نرم کننده برای درمان برآمدگی های ناخن است.فاده می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر