فروش هیدروکسید پتاس در شهر سنگ تهران

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


یکی از عمده کاربردهای پتاس در صنعت است. که از آن با نام هیدروکسید پتاسیم صنعتی یاد می کنند. این ماده در خنثی سازی خاصیت اسیدی ترکیبات مورد بهره فراوانی قرار می گیرد. پودرهای خاموش کننده آتش که از بخش های جدایی ناپذیر هر محل سکونت، اداره و ... می باشند، به کمک این ماده تهیه می شوند. هم چنین هیدروکسید پتاسیم صنعتی در تولید انواع ضد یخ، رنگ، باتری های قلیایی و ... مورد بهره برداری قرا می گیرد. این موارد مصرف، سبب شده تا هیدروکسید پتاسیم صنعتی جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان مواد شیمیایی و از جمله مجموعه دیجی شیمی داشته باشد.

در صنایع غذایی از هیدروکسید پتاسیم به عنوان پایدارکننده غذایی، کنترل کننده ph و قوام دهنده است.فاده می شود. سازمان غذا و داروی ایالت متحده FDA به طور کلی پتاس را به عنوان افزودنی در صورتی که درست مورد است.فاده قرار گیرد ایمن به حساب می آورد. در سیستم عدددهی E، عدد پتاس برابر با E است..

در طی فرایندهای پالایش کردن نفت و محصولات تولید شده از گاز طبیعی، این ماده نیز در حذف اسیدهای آلی و البته ترکیبات گوگرد تاثیر به سزایی دارد. هیدروکسید پتاسیم مثل کاتالیزور در برخی فرایند ها عمل میکند. در فرآیند شیرین‌سازی و تصفیه‌ی گاز طبیعی از پتاس برای حذف اسیدهای آلی و ترکیبات گوگردی است.فاده می‌شود.، دی اکسید کربن، گوگرد تری اکسید و نیتروژن تری اکسیدی که در جریان گاز وجود دارد به کمک پتاس جذب و حذف می‌شوند. در تولید بیودیزل از روغن‌ها و چربی‌ها نیز به عنوان کاتالیزور نقش ایفا می‌کند.



( فروش ) های دیگر