فروش هیدروکسید پتاس در شهر قدس

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مرحله دوم با تأسیس کارگاه‌ها و کارخانجات متعدد در کنار جاده قدیم و کنار راه‌آهن و به‌طورکلی شروع رشد سریع تهران در چند دهه اخیر آغاز گردید. در این مرحله با رشد سریع جمعیت منطقه تهران روستای قلعه حسن خان نیز که در فاصله نسبتاً کمی از تهران و در نزدیکی تعدادی از این کارخانجات و کارگاه‌ها قرار گرفته‌است به سرعت رشد نمود.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


پتاسیم هیدروکسید یا پتاس سوزآور یک ترکیب غیرآلی سفیدرنگ با فرمول KOH است. که به شکل های پودر، قرص و پرک وجود دارد. این ماده پیش ماده ی بسیاری از ترکیبات پتاسیم بوده و در مصارف شیمیایی، ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پتاس سوز آور به شدت جاذب آب بوده و حتی CO را در هوا جذب کرده و به پتاسیم کربنات تبدیل می شود. PH محلول هیدروکسید پتاسیم مولار  . است.. مانند سود سوز اور این ماده نیز یکی از قویترین باز ها محسوب می شود.

هیدروکسید پتاسیم یا کاستیک سودا یک نمک معدنی پتاسیم است.. این ترکیب، یک هیدروکسید فلزی بازی است. که قدرت بازی زیادی دارد. در حالت محلول آبی، پتاسیم هیدروکسید به صورت یک محلول شفاف بی رنگ است.. در حالتی که پتاسیم هیدروکسید جامد باشد، به رنگ سفید است.. بویی ندارد و به شدت نم گیر است.؛ در صورتی که در ظرف برای مدت کوتاهی هم باز بماند یا شل باشد، رطوبت جذب می کند. تمادکالا با توجه به نیاز مخاطبان، مواد صنعتی پرکاربرد از جمله پتاسیم هیدروکسید را در سبد محصولات خود قرار داده است. و از این پس مخاطبان صنعتی و نیمه صنعتی می توانند به راحتی این محصول را از طریق سفارش در همین صفحه تهیه کنند.

اکنون که پی بردیم پتاسیم هیدروکسید چیست؟ خواص این ماده را بررسی خواهیم کرد. پتاس سوزآور یک ترکیب معدنی و تشکیل شده از عنصر پتاسیم (K) و گروه هیدروکسیل (OH) می باشد. شاید از خود پرسیده باشید که پتاسیم هیدروکسید اسید است. یا باز؟ باید بدانید پتاس سوزآور از



( فروش ) های دیگر