فروش هیدروکسید پتاس در شهرک صنعتی شمس آباد

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


هیدروکسید پتاسیم یا کاستیک سودا یک نمک معدنی پتاسیم است.. این ترکیب، یک هیدروکسید فلزی بازی است. که قدرت بازی زیادی دارد. در حالت محلول آبی، پتاسیم هیدروکسید به صورت یک محلول شفاف بی رنگ است.. در حالتی که پتاسیم هیدروکسید جامد باشد، به رنگ سفید است.. بویی ندارد و به شدت نم گیر است.؛ در صورتی که در ظرف برای مدت کوتاهی هم باز بماند یا شل باشد، رطوبت جذب می کند. تمادکالا با توجه به نیاز مخاطبان، مواد صنعتی پرکاربرد از جمله پتاسیم هیدروکسید را در سبد محصولات خود قرار داده است. و از این پس مخاطبان صنعتی و نیمه صنعتی می توانند به راحتی این محصول را از طریق سفارش در همین صفحه تهیه کنند.

همانطور که گفته شد این ماده به جهت خاصیت هایی که برای گیاهان دارند در تولید کودهای شیمیایی، آفت کش ها و ... بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد. پتاسیم هیدروکسید باعث افزایش رشد بخش های مختلف گیاه و همچنین افزایش نقل و انتقالات مواد قندی در طول گیاه می شود.

در محصولات غذایی از پتاس به عنوان پایدار کننده‌ی غذایی، عامل کنترل‌کننده pH و قوام‌دهنده است.فاده می‌شود. سازمان غذا و داروی ایالات متحده به طور کلی پتاس را در صورتی که به شکلی صحیح مصرف شود، ایمن به حساب می‌آورد. هیدروکسید پتاسیم در شستن  میوه ها در کارخانه ها است.فاده می گردد. این ماده در تولید کردن رنگ کارامل هم  است.فاده می گردد و در عمل تولید کردن نوشابه، تولید شکلات و البته کاکائو لازم است..



( فروش ) های دیگر