تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در شهرک صنعتی چهاردانگه

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


استفاده از غلظت بالای هیدروکسید پتاسیم (بالای درصد) می تواند برای پوست و چشم خطر آفرین باشد و همچنین است.نشاق گاز این محلول به بافت مخاطی دستگاه تنفسی آسیب می رساند. در نتیجه توصیه می‌شود افرادی که به طور مستقیم و متداول با این ماده در تماس هستند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند.

در هنگام مسمومیت با پتاس ابتدا علائم حیاتی از جمله نبض، فشارخون و دمای بدن اندازه گرفته می شود و در اثر مسمومیت از طریق بلع، با آزمایش خون، ادرار، آندوسکوپی، سی تی اسکن و نوار قلب بررسی های لازم را انجام می دهند و در صورت آسیب پوستی جراحی بخش آسیب دیده و شستشوی مکرر پوست صورت می گیرد.

از پتاس برای تشخیص تریکومونادها و ریسه قارچ ها است.فاده می شود. نمونه هایی از مو، پوست و ناخن به کمک خراشیدن با تیغ جمع آوری شده و درون محلول هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرند. برای آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال هم از محلول پتاس است.فاده می شود. علاوه بر این موارد از پتاس به عنوان نرم کننده برای درمان برآمدگی های ناخن است.فاده می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر