تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در قرچک

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


جرم مولکولی پتاسیم هیدروکسید ۵. گرم بر مول و چگالی آن . گرم بر سانتی متر مکعب گزارش شده است.. این ماده در دمای درجه سانتی گراد به جوش می آید و در دمای درجه سانتی گراد ذوب می شود. بدیهی‌ست که پتاسیم هیدروکسید در آب و الکل (

گاز هیدروژن به عنوان یک محصول جانبی روی کاتد تشکیل می شود. به طور همزمان، اکسیداسیون آندی یون کلرید اتفاق می افتد و گاز کلر را به عنوان یک محصول جانبی تشکیل می دهد. جداسازی فضای آندی و کاتدی در سلول الکترولیز برای این فرآیند ضروری است.. 

هیدروکسید پتاسیم یا کاستیک سودا یک نمک معدنی پتاسیم است.. این ترکیب، یک هیدروکسید فلزی بازی است. که قدرت بازی زیادی دارد. در حالت محلول آبی، پتاسیم هیدروکسید به صورت یک محلول شفاف بی رنگ است.. در حالتی که پتاسیم هیدروکسید جامد باشد، به رنگ سفید است.. بویی ندارد و به شدت نم گیر است.؛ در صورتی که در ظرف برای مدت کوتاهی هم باز بماند یا شل باشد، رطوبت جذب می کند. تمادکالا با توجه به نیاز مخاطبان، مواد صنعتی پرکاربرد از جمله پتاسیم هیدروکسید را در سبد محصولات خود قرار داده است. و از این پس مخاطبان صنعتی و نیمه صنعتی می توانند به راحتی این محصول را از طریق سفارش در همین صفحه تهیه کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر