تولید و ساخت هیدروکسید پتاس در لواسان

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.

اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.


KOH برای تولید کود است.فاده می شود. عنصر پتاسیم (یکی از غذاهای اصلی گیاهان) به وسیله ی این ماده برای گیاهان تامین می شود. کاربرد این محصول زمانی اهمیت ویژه می یابد که کود تولید شده برای محصولاتی (گیاهانی) باشد که نمی توانند از پتاسیم کلرید تغذیه کنند. همچنین این ماده در علف کش ها و قارچ کش ها نیز است.فاده می شود.

اکنون که پی بردیم پتاسیم هیدروکسید چیست؟ خواص این ماده را بررسی خواهیم کرد. پتاس سوزآور یک ترکیب معدنی و تشکیل شده از عنصر پتاسیم (K) و گروه هیدروکسیل (OH) می باشد. شاید از خود پرسیده باشید که پتاسیم هیدروکسید اسید است. یا باز؟ باید بدانید پتاس سوزآور از

از پتاس برای تشخیص تریکومونادها و ریسه قارچ ها است.فاده می شود. نمونه هایی از مو، پوست و ناخن به کمک خراشیدن با تیغ جمع آوری شده و درون محلول هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرند. برای آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال هم از محلول پتاس است.فاده می شود. علاوه بر این موارد از پتاس به عنوان نرم کننده برای درمان برآمدگی های ناخن است.فاده می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر