فروش هیدروکسید پتاس در لواسان

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

درست است. که لواسان تهران آب‌وهوایی ییلاقی دارد و در بهار و تابستان بسیار دیدنی و زیباست اما هر چهار فصل سال جذابیت خاص خود را برای دیدن لواسان و کوچه‌باغ‌هایش دارد. تابستان هوای لواسان خنک‌تر از تهران است. و به همین دلیل روزهای تعطیل مسیرهای ورودی به لواسان حسابی شلوغ می‌شود. از طرفی طبیعت لواسان در فصل بهار بسیار گیرا و چشم‌نواز است. پس نباید گشت‌وگذار در روستاهای این اطراف را در بهار از دست داد. جاهای دیدنی لواسان در پاییز هم بسیار دیدنی و بی‌نظیر می‌شود. تماشای طبیعت هفت‌رنگ لواسان در سوز و سرمای دل‌چسب هوای پاییزی قلبتان را حسابی گرم می‌کند. اگر هم جز آن دسته هستید که از تماشای سفیدی برف لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم زمستان لواسان را از دست ندهید.


در طول فرایندهای پالایش نفت و فرآورده های گاز طبیعی، این ماده در از بین بردن اسیدهای آلی و ترکیبات گوگرد نقش به سزایی دارد به عنوان مثال دی اکسید کربن (CO)، تری اکسید گوگرد (SO) و نیتروژن تری اکسید (NO) موجود در جریان گاز با کمک KOH جذب می شوند.

کشور کره از تولید کنندگان اصلی این ماده به شمار می رود که آن را با نام پتاس یونید کره می شناسند و به دلیل خواص مطلوبی که دارد آن را به کشورهای مختلف صادر می کنند. پتاسیم هیدروکسید در خارج از کشور در حجم های بالا تولید می شود ولی هیدروکسید پتاسیم ایرانی موجود نمی باشد و هنوز تواتایی تولید آن را در داخل ایران نیست.

اکنون که پی بردیم پتاسیم هیدروکسید چیست؟ خواص این ماده را بررسی خواهیم کرد. پتاس سوزآور یک ترکیب معدنی و تشکیل شده از عنصر پتاسیم (K) و گروه هیدروکسیل (OH) می باشد. شاید از خود پرسیده باشید که پتاسیم هیدروکسید اسید است. یا باز؟ باید بدانید پتاس سوزآور از



( فروش ) های دیگر