فروش هیدروکسید پتاس در ورامین

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


همانطور که گفته شد پتاسیم هیدروکسید به صورت خشک و یا محلول با درصد خلوص های متفاوت در بازار برای خریداران به فروش می ‌رسد. کشورهای کانادا و روسیهاز صادرکننده های مهم این محصول می باشند. این محصول در صنایع مختلف نظیر کشاورزی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، ساخت باتری و ... کاربرد دارد که در ادامه به توضیح برخی از آن می پردازیم.

جرم مولکولی پتاسیم هیدروکسید ۵. گرم بر مول و چگالی آن . گرم بر سانتی متر مکعب گزارش شده است.. این ماده در دمای درجه سانتی گراد به جوش می آید و در دمای درجه سانتی گراد ذوب می شود. بدیهی‌ست که پتاسیم هیدروکسید در آب و الکل (

طبق آزمایشی با این شرح که گرم هیدروکسید پتاسیم در میلی لیتر آب در دمای اتاق و طبق شرایط مشابه مقدار گرم هیدروکسید سدیم حل شده در آب داشتیم، مشخص گردید که انحلال پذیری سدیم هیدروکسید بر اساس مولی کمی بیش تر از پتاسیم هیدروکسید می باشد. همچنین شایان ذکر است. که الکل هایی همچون متانول، پروپانول و اتانول که دارای وزن مولکولی پایین هستند نیز حلال های بسیار خوبی می باشند. این حلال ها در تعادل اسید و باز شرکت می کنند. یک نمونه از واکنش های حلالیت پتاسیم هیدروکسید در متانول در زیر آمده است.:



( فروش ) های دیگر