فروش هیدروکسید پتاس در پیشوا

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


پتاس (انگلیسی: Potash‎) یا پتاش، گونه ای از نمک تولیدی یا معدنی است.، که حاوی اکسید پتاسیم در فرم محلول در آب می‌باشد. فرمول آن KOH است. و یک ترکیب و سود سوزآور(سدیم هیدروکسید) و از قویترین بازها هستند.ظرفیت تولید و است.خراج پتاس جهانی بالغ بر میلیون تن در سال است.، که بخش اعظم آن بعنوان کود تولید می‌شود و در صنایع کشاورزی به مصرف می‌رسد. بیشترین میزان پتاسیم تولید شده در جهان، جهت تولید کود پتاس بکار می‌رود. پتاسیم برای اولین بار در سال ۸ از طریق فرایند الکترولیز پتاس (هیدروکسید پتاسیم) یافت شد.

در ادامه واکنش با فیلتر کردن کلسیم کربنات رسوب شده و نهایتا جوشاندن محلول باقیمانده، پتاس کلسینه شده یا سوزاننده تولید می شود. این روش سنتز پتاس سوزآور تا اواخر قرن نوزدهم میلادی غالب بوده است.. پس از آن، روش الکترولیز به عنوان روش صنعتی و نوین تولید هیدروکسید پتاسیم جایگزین شده است.. این روش مشابه ساخت سدیم هیدروکسید و در واقع فرآیند کلرآلکانی می باشد:

کشور کره از تولید کنندگان اصلی این ماده به شمار می رود که آن را با نام پتاس یونید کره می شناسند و به دلیل خواص مطلوبی که دارد آن را به کشورهای مختلف صادر می کنند. پتاسیم هیدروکسید در خارج از کشور در حجم های بالا تولید می شود ولی هیدروکسید پتاسیم ایرانی موجود نمی باشد و هنوز تواتایی تولید آن را در داخل ایران نیست.



( فروش ) های دیگر