فروش هیدروکسید پتاس در چهاردانگه

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


گاز هیدروژن به عنوان یک محصول جانبی روی کاتد تشکیل می شود. به طور همزمان، اکسیداسیون آندی یون کلرید اتفاق می افتد و گاز کلر را به عنوان یک محصول جانبی تشکیل می دهد. جداسازی فضای آندی و کاتدی در سلول الکترولیز برای این فرآیند ضروری است.. 

پتاسیم هیدروکسید یا پتاس سوزآور یک ترکیب غیرآلی سفیدرنگ با فرمول KOH است. که به شکل های پودر، قرص و پرک وجود دارد. این ماده پیش ماده ی بسیاری از ترکیبات پتاسیم بوده و در مصارف شیمیایی، ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پتاس سوز آور به شدت جاذب آب بوده و حتی CO را در هوا جذب کرده و به پتاسیم کربنات تبدیل می شود. PH محلول هیدروکسید پتاسیم مولار  . است.. مانند سود سوز اور این ماده نیز یکی از قویترین باز ها محسوب می شود.

همانطور که گفته شد پتاسیم هیدروکسید به صورت خشک و یا محلول با درصد خلوص های متفاوت در بازار برای خریداران به فروش می ‌رسد. کشورهای کانادا و روسیهاز صادرکننده های مهم این محصول می باشند. این محصول در صنایع مختلف نظیر کشاورزی، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، ساخت باتری و ... کاربرد دارد که در ادامه به توضیح برخی از آن می پردازیم.



( فروش ) های دیگر