فروش واشر در شرق تهران

Washer-1
Washer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


این شرکت  از شروع فعالیت تاکنون، است.راتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.، تامین و تولید قطعات و اتصالات با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکت ها ، می توانیم با است.فاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ارزش آفرینی برای مشتریانمان با بهترین کیفیت و قیمت عرضه کنیم.



( فروش ) های دیگر