فروش واشر در لواسان

Washer-1
Washer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..


این شرکت  از شروع فعالیت تاکنون، است.راتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است.، تامین و تولید قطعات و اتصالات با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیازهای صنایع کشور. ما بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکت ها ، می توانیم با است.فاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ارزش آفرینی برای مشتریانمان با بهترین کیفیت و قیمت عرضه کنیم.



( فروش ) های دیگر