اتصالات لوله در پاکدشت ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


جهت انشعاب گيری آب، تغيير مسيرلوله ها، بستن خطوط، تغيير اندازه و غیره است.فاده می گردد اتصالات دارای زیر مجموعه های مختلف می باشد : زانویی، کوپلینگ و انشعابات (Boss) جـزو اتصـالات به حسـاب می اید بسـته به نوع اتصال که جوشی، ساکـت يا دنده ای باشد نوع اتصـالات نيز متفـاوت می باشد. برحسب نسبت فشار (Pressure Rating) خطوط، است.انداردهاي متفاوتي براي اتصالات تعريف شده است.. بعنوان مثال است.اندارد ASME B. براي انشعابات با کاربرد عمومي مناسب است.. است.اندارد ASME B. براي خطوط با فشار بالا تمهيداتي در نظر گرفته است..

فلنج های شیاردار که با نام فلنج های زبانه دار نیز شناخته می شوند، درست مانند فلنج های نر و ماده باید به صورت گروهی و جفت به کار بروند. در این نوع فلنج ها، واشرها به صورتی قرار می گیرند که تا حد ممکن از امکان خوردگی و ساییده شدن آن ها جلوگیری شود.

لوله های بدون درز به صورت اكسترودينگ توسط قالب‌هاي مختلف توليد مي‌شود. اصولا تولید لوله های بدون درز مستلزم فرایندی است. که طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله می گردد.لوله های مانیسمان از شمش های فولادی تولید می شوند . آنها عموما با کشش و نورد-شمش های گرد فولادی تولید می شوند .



( فروش ) های دیگر در پاکدشت