تست لوله و اتصالات در رودهن ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

پیست اسکی آبعلی قدیمی ترین پیست اسکی ایران است. که تجهیز آن بالای سال قدمت دارد و در شهر آبعلی قرار گرفته است.. بالابرهای این پیست در سال شروع به نصب شده است. و در حال حاضر مجهز به تله کابین، تله سیژ و تله اسکی است.. اولین هتل مدرن و اولین بنای بتونی ایران در سال برای اقامت و است.فاده گردشگران خارجی و ایرانی در این منطقه ساخته شده است..


تست هیدرواستاتیک را در کارخانه ها معمولا بعد از خاموش کردن و تعمیرات انجام می شود تا برای راه‌اندازی مجدد دستگاه ها به مشکل بر نخورند.آزمایش هیدرو با پر کردن کامل مواد با آب، وکیوم هوای موجود و سپس تحت فشار قرار دادن کل سیستم تا . برابر فشار مجاز شروع می شود. بارزس، چندین ساعت یا چند دقیقه در این شرایط نگهداری می شود. در این مدت بررسی های بصری روی لوله انجام می دهد که آیا علائم احتمالی ترک وجود دارد یا خیر؟

یکی از بهترین آزمون‌هایی که میتوان کیفیت لوله‌های پلی اتیلن را مورد بررسی قرار داد آزمون کشش می‌باشد. در این آزمون خواص گوناگون مکانیکی قابل اندازه گیری می‌باشد. بدین منظور نمونه‌ای در راستای طولی لوله مطابق است.اندارد تهیه شده و با سرعت معین تحت نیروی کشش تک محوری قرار می‌گیرد. در این مرحله نمونه بایستی دچار تغییر شکل پلاستیک شده و حداقل ۵% طول اولیه تغییر شکل ایجاد گردد. در نهایت  منجربه شکست و پارگی نمونه شود. درصد ازدیاد طول، نقطه تسلیم،نقطه شکست و مدول یانگ از جمله پارامترهای مهم و مشخصات مکانیک پلیمر می‌باشد که در این آزمون گزارش می‌گردد.

برای این تکنیک، محبوب ترین و همه کاره ترین روش شامل یک آهنربای یوغی، سفید رنگ قابل برداشت، و &#;جوهر&#; مغناطیسی است. که حاوی ذرات آهن پودری در یک پایه مایع است.. ناحیه خاصی از لوله مغناطیسی می شود و در صورت وجود هرگونه نقص سطحی، ترکیب آهن-مایع اطراف آن ها تغییر شکل می دهد.



( فروش ) های دیگر در رودهن