تست لوله و اتصالات در پیشوا ( فروش )

Testing pipes and fittings-1
Testing pipes and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


لوله های فولادی در همه جا است.فاده می شوند، از سیستم های لوله کشی گرفته تا کاربردهای ساختاری بسیار متنوع. برای اطمینان از اینکه این لوله ها می توانند تحت سطوح مختلف تنش های محیطی عمل کنند، باید یک سری روش های آزمایش لوله را انجام دهند. انواع آزمایش را می توان به آزمایش مخرب و غیر مخرب طبقه بندی کرد. از آنجایی که تقریباً همه لوله ها به ناچار در معرض فرسودگی، خوردگی، ترک خوردگی و سایر عیوب تولیدی قرار می گیرند، روش های آزمایش در پیش بینی رفتار آن ها بسیار مهم است..

تست اولتراسونیک به عنوان ارتعاش فرکانس هایی تعریف می شود که بالاتر از محدوده قابل شنیدن انسان است.. برخلاف روش های آزمایش قبلی که برای شناسایی است.حکام، سفت و سختی یا شکل پذیری مناسب هستند، آزمایش اولتراسونیک برای تعیین ضخامت دیواره لوله یا ساختار داخلی آن انجام می شود. از طریق سطح لوله، یک موج صوتی اولتراسونیک منتقل می شود و اجازه می دهد وقتی با رسانه دیگری مانند هوا مواجه می شود، در داخل دیواره های آن منعکس شود. در این مرحله، امواج صوتی به منبع منعکس می شوند؛ جایی که سرعت حرکت اندازه گیری می شود. مبدل های الکترونیکی تمام این ویژگی ها را به تصویر میکشند. علاوه بر ضخامت دیوار، میتواند فرورفتگی ها، شکستگی ها و اجزای متحرک جوش را تعیین کند.

با توجه به این که در زمان تولید مواد اولیه مدت زمانی را در داخل اکسترودر و قالب باقی می‌ماند، مواد پلیمری باید دارای پایداری حرارتی مناسبی باشد تا تخریب نگردد. لذا در پتروشیمی‌ها مقداری آنتی اکسیدان جهت پایداری به مواد پلیمری افزوده می‌شود تا در فرآیند‌های تولید قابلیت مقاومت حرارتی را داشته و تخریب نگردد.



( فروش ) های دیگر در پیشوا