شیرآلات صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


به این نوع از انواع ولو باترفلای ولو  Butterfly valve نیز می­گویند. اين نوع اؤ نئر ساختار یکی از ساده ترین انواع شیرهای صنعتیمی باشد. باترفلای ولو برای قطع و وصل و در برخی موارد نیز برای تنظیم و کنترل جریان بکار می روند. حرکت دورانی شیر پروانه ای درجه ­ای است.. این نوع شیرها نیز افت فشار بسیار کمی را تولید کرده و در حداقل زمان ممکن می توان با حرکت شیر، سرعت جریان سیال را به حداکثر خود رساند، ضمن اینکه در مخازن یا برج های تحت فشار نیز کارایی خود را از دست نمی­دهند.

ساقه می تواند نیروی خطی، گشتاور دورانی یا ترکیبی از این حرکات را انتقال دهد. میل را می توان با چرخاندن آن در یک راه یا روش دیگر به داخل یا خارج شیر پیچ کرد. این اجازه می دهد تا دیسک به جلو و عقب در داخل بدن حرکت کند. برای حفظ مهر و موم بین ساقه و کاپوت، بسته بندی اغلب در داخل یک شیر نفت و گاز است.فاده می شود.

مجموعه صنعتی خدماتی پایپینگ مال با بیش از ده سال سابقه در زمینه تولید ، تجهیز و تامین قطعات صنعتی فعال می باشد. کادر فنی مهندسی مجموعه با بیش از یک دهه تجربه و دانش فنی مفتخر به ارایه بهترین خدمات و رفع نیاز صنایع سبک و سنگین در اسرع وقت می باشد.  زمینه اصلی فعالیت پایپینگ آنلاین تجهیز و خدمات رسانی به پالایشگاه ها و مجموعه های مرتبط با صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک