ورق در اسلامشهر ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


گریدهای مختلف ورق آلومینیوم از طریق فرآیند نورد گرم تولید شده و طیف گسترده‌ای از خصوصیات را با قیمتی مناسب برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند. ورق صنعتی آلومینیومی را می‌توان جهت افزایش مقاومت و همچنین کاهش تنش‌های درونی، تحت عملیات نورد سرد نیز قرار داد.

کارخانه فولاد مبارکه ازجمله کارخانه هایی است. که محصولاتی با کیفیت برتر تولید می کند. محصولات تولیدی آن با رعایت همه اصول و است.انداردهای جهانی تولید و عرضه می شود. همین موضوع نیز باعث شده است. تا اقبال عمومی به سمت خرید مقاطع فولادی تولید این کارخانه به وجود بیاید. مشخصات فنی ورق سیاه تولیدی این کارخانه ، شامل موارد زیر می شود:

پس از انجام این روش، فولاد وارد نورد خشن می‌شود؛ به این معنا که چندبار از بین غلتک‌ها عبور کرده تا به ابعاد مورد نظر برسد؛ سپس آن را روی غلتک‌های نورد گرم قرار می‌دهند که سبب کاهش تدریجی دمای فولاد می‌شود. در مرحله‌ی بعد، فولاد وارد فاز آخر نوردگرم شده و به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شود. طی این مراحل، فولاد می‌بایست از الی قفسه عبور کند تا به ضخامت . تا میلی‌متر برسد.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر