ورق در شرق تهران ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


پس از انجام این روش، فولاد وارد نورد خشن می‌شود؛ به این معنا که چندبار از بین غلتک‌ها عبور کرده تا به ابعاد مورد نظر برسد؛ سپس آن را روی غلتک‌های نورد گرم قرار می‌دهند که سبب کاهش تدریجی دمای فولاد می‌شود. در مرحله‌ی بعد، فولاد وارد فاز آخر نوردگرم شده و به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شود. طی این مراحل، فولاد می‌بایست از الی قفسه عبور کند تا به ضخامت . تا میلی‌متر برسد.

ورق‌ صنعتی اسیدشویی از انواع ورق نورد گرم به شمار می‌رود که اکسید موجود در سطح آن اسیدشویی شده و از ورق سیاه براق‌تر است.. این ورق صنعتی به طور گسترده در صنعت کشتی‌سازی است.فاده می‌شود و در برخی از موارد نیز برای ساخت قطعات مستحکم و مقاوم به سایش اتومبیل مانند رینگ و شاسی به کار می‌رود.

اسید شویی باعث بهبود کیفیت سطح ورق و افزایش مقاومت به خوردگی آن میشود. این عمل معایبی نیز دارد که میتوان به آلوده کردن هوا در دمای بالا اشاره کرد. عرض ورق اسید شویی یا ۵ سانتیمتر و ضخامت آن – ٫۵ میلیمتر است.. فرآیند اسید شویی به سه دسته کلی تقسیم میشود:



( فروش ) های دیگر در شرق تهران