ورق در ورامین ( فروش )

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر


اسید شویی باعث بهبود کیفیت سطح ورق و افزایش مقاومت به خوردگی آن میشود. این عمل معایبی نیز دارد که میتوان به آلوده کردن هوا در دمای بالا اشاره کرد. عرض ورق اسید شویی یا ۵ سانتیمتر و ضخامت آن – ٫۵ میلیمتر است.. فرآیند اسید شویی به سه دسته کلی تقسیم میشود:

نورد گرم به فرآیندی گفته می شود که در آن شمش فولادی را درون کوره می ریزند و پس از خارج کردن آن از کوره، یک لایه پوسته اکسیدی  روی آن پوشیده می شود. و بعد وارد مرحله پوسته شویی می شود. پس از آن وارد مرحله نورد خشن می شود. و پس از آن بعد از چند بار عبور از غلتک  به ابعاد مورد نظر دست پیدا می کند. سپس به سمت قفسه ‌های نورد نهایی ارسال می ‌شود. ورق گرم به ورق سیاه هم معروف است..

ورق صنعتی، همان ورق‌ فولادی است. که در صنایع مختلف و به ویژه در صنعت ساختمان ‌سازی است.فاده می‌ شود و دارای انواع مختلفی است.. ورق‌ های صنعتی از برش تختال و اسلب تولید می‌شوند و دارای کیفیت بالایی هستند و در واقع یکی از با کیفیت ترین نوع ورق ها محسوب می شوند.



( فروش ) های دیگر در ورامین