فروش ورق در تهران

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.


شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است.. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

ورق صنعتی ، ورق‌ها یکی از مواد اولیه‌ی اصلی و پایه در صنایع تولیدی مختلف، مانند ساختمان‌سازی، تولیدات لوازم خانگی و … هستند. ورق صنعتی، همان‌طور که از نامش پیداست، در صنعت کاربرد دارد و به همین دلیل آن را از فلز می‌سازند. برای آشنایی هرچه بهتر با ورق صنعتی، انواع و کاربرد آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نورد گرم به فرآیندی گفته می شود که در آن شمش فولادی را درون کوره می ریزند و پس از خارج کردن آن از کوره، یک لایه پوسته اکسیدی  روی آن پوشیده می شود. و بعد وارد مرحله پوسته شویی می شود. پس از آن وارد مرحله نورد خشن می شود. و پس از آن بعد از چند بار عبور از غلتک  به ابعاد مورد نظر دست پیدا می کند. سپس به سمت قفسه ‌های نورد نهایی ارسال می ‌شود. ورق گرم به ورق سیاه هم معروف است..



( فروش ) های دیگر