فروش ورق در شمال تهران

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

همانطور که در بالا هم اشاره کردم ، در بعضی از منابع مناطق و را هم بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند . حال آنکه اینکار امری اشتباه است. زیرا مناطق و در دسته مناطقی هستند که همزمان با طرح گسترش تهران از غرب بیشتر شناخته شدند و اکثر محلات آن در این سال ها تاسیس شده اند . بنابراین بطور مفصل به معرفی منطقه و 

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


پس از انجام این روش، فولاد وارد نورد خشن می‌شود؛ به این معنا که چندبار از بین غلتک‌ها عبور کرده تا به ابعاد مورد نظر برسد؛ سپس آن را روی غلتک‌های نورد گرم قرار می‌دهند که سبب کاهش تدریجی دمای فولاد می‌شود. در مرحله‌ی بعد، فولاد وارد فاز آخر نوردگرم شده و به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شود. طی این مراحل، فولاد می‌بایست از الی قفسه عبور کند تا به ضخامت . تا میلی‌متر برسد.

ویژگی های منحصربه ‌فرد انواع ورق صنعتی سبب شده است. تا کاربرد متنوعی در صنایع مختلف داشته باشند. برای مثال ورق‌ صنعتی نورد گرم بیشتر در مواردی که نیاز به کیفیت و دقت ظاهری بالایی است.، مناسب نیست ولی در عوض برای مصرف کنندگان صرف اقتصادی بیشتری دارد.

همچنین دسته ای از ورق های سیاه وجود دارد که خاصیت کششی و انعطاف پذیری آن ها بیشتر است.. STW ، STW و … از این دسته ورق ها هستند. گروهی از ورق های سیاه نیز وجود دارد که انعطاف پذیری کمتری دارند. از این گروه میتوان SPHT و SPHT را نام برد. ورق گرم b و c نیز ورق هایی هستند که تفاوت آن ها در ضخامتشان است.. ضخامت آن ها به ترتیب و – ۵ میلیمتر است..



( فروش ) های دیگر