فروش ورق در شهرک صنعتی شمس آباد

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


ورق صنعتی، همان ورق فولادی است. که به دلیل قرارگیری در فرآیند نوردگرم و سرد، مناسب به‌کارگیری در صنایع مختلف است.. به همین دلیل، شناخت کامل نورد سرد و گرم و تأثیراتی که روی ورق صنعتی می‌گذارد، بسیار مهم و قابل توجه است.. برای اطلاع از

تمام مدیران پروژه ها تمایل دارند فروشگاهی که مناسب ترین قیمت ورق صنعتی را دارد انتخاب کنند. چرا که قطعاً داشتن خریدی به صرفه می تواند هزینه های پروژه را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهد. علاوه بر این، انتخاب بهترین مرکز فروش ورق های صنعتی تضمین کننده کیفیت محصولات نیز خواهد بود. بنابراین انتخاب یک فروشگاه معتبر و با سابقه فوق العاده اهمیت دارد.

ورق های روغنی، در واقع از انواع ورق فولادی نورد گرم شده ای هستند که بعد از خنک شدن و اسید شویی، روغن کاری و کلاف پیچ شده و تحت عملیات نورد سرد قرار گرفته اند. در نهایت مجددا ورق کلاف پیچ میشود و ممکن است. تحت عملیات جانبی جهت اصلاح ساختار نیز قرار بگیرد. از کاربردهای دیگر این ورق میتوان به قطعات ظاهری خودروها، لوازم خانگی و … اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر