فروش ورق در شهرک صنعتی چهاردانگه

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است.. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

مجتمع فولاد مبارکهی ایران، بزرگ‌ترین کارخانه‌ تولید ورق صنعتی در ایران به شمار می‌رود که در سال به بهره‌برداری رسید و ورق تولیدی توسط آن از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.. در این کارخانه، تمام مراحل تولید ورق سیاه، از ابتدا تا انتها انجام می‌شود و سپس ورق صنعتی نهایی، در ابعاد مختلف وارد بازار می‌شود. علاوه بر ورق سیاه، انواع دیگری از ورق صنعتی مانند ورق روغنی و ورق گالوانیزه نیز در این شرکت تولید می‌شوند که ورق گالوانیزه‌ آن، با است.حکام بسیار بالای خود شناخته می‌شود. 

آراد آهن مرکز فروش انواع ورق فولادی در کشور یکی از مراجع فروش انواع مقاطع فولادی است.. آراد آهن علاوه بر تضمین کیفیت تمامی محصولات فولادی از جمله انواع ورق های فولادی، ارزان ترین قیمت ورق صنعتی را نیز به مشتریان خود عرضه می کند. قیمت انواع ورق از جمله 



( فروش ) های دیگر