فروش ورق در ورامین

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


تفاوت‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد انواع ورق صنعتی نورد گرم و سرد فولادی، آلومینیومی، مسی و... باعث شده تا هر یک از آن‌ها در بخش‌های خاصی از صنعت که مطابقت بیشتری با خصوصیاتشان دارد است.فاده شوند. ورق‌ صنعتی نورد گرم بیشتر در ساخت‌وساز و مواردی که کیفیت و دقت ظاهری از اهمیت کم‌تری برخوردار است. است.فاده می‌شود و در عوض برای مصرف‌کنندگان صرفه‌ اقتصادی بیشتری دارد. برخی از متداول‌ترین کاربردهای ورق صنعتی نورد گرم عبارت است. از:

ورق سیاه، یکی از ورق‌های تولید‌شده توسط نورد گرم است. که بر اساس آلیاژ، از  ST تا ST تقسیم‌بندی می‌شود و هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای مثال، ورق ST نرم‌تر است. اما ST سخت است.؛ البته این دلیل بر این نیست که ورق‌ ST مقاوم نباشد. صرفا به علت مقاومت و سختی ورق ST، از آن بیشتر در ساخت‌وساز است.فاده می‌شود.

برای پایین آوردن نیروی وارد شده، ورق ها را به منظور کاهش ضخامت و دقت در نورد سرد، از قفسه چهار غلتکی عبور می دهند. درون این قفس ها غلتک های پشتیبان به همراه غلتک های اصلی وجود دارد. غلتک هایی که مستقیما با ورق تماس دارد، قطر کم تری دارد و غلتک های پشتیبان، قطر بیشتری دارد.



( فروش ) های دیگر