فروش ورق در چهاردانگه

sheet-1
sheet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


ورق صنعتی، همان ورق‌ فولادی است. که در صنایع مختلف و به ویژه در صنعت ساختمان ‌سازی است.فاده می‌ شود و دارای انواع مختلفی است.. ورق‌ های صنعتی از برش تختال و اسلب تولید می‌شوند و دارای کیفیت بالایی هستند و در واقع یکی از با کیفیت ترین نوع ورق ها محسوب می شوند.

شرکت ورق صنعت نورائی با پیشینه ای درخشان و بیش از سی سال سابقه، مفتخر است. تا امروز طیف وسیعی از خدمات و محصولات مرتبط با ورق های آکرلیک، پلی کربنات و پی وی سی و همچنین پرده پی وی سی ، پرده سردخانه و پرده صنعتی را به شما همکاران و مشتریان گرامی ارائه نماید.

ورق صنعتی ، ورق‌ها یکی از مواد اولیه‌ی اصلی و پایه در صنایع تولیدی مختلف، مانند ساختمان‌سازی، تولیدات لوازم خانگی و … هستند. ورق صنعتی، همان‌طور که از نامش پیداست، در صنعت کاربرد دارد و به همین دلیل آن را از فلز می‌سازند. برای آشنایی هرچه بهتر با ورق صنعتی، انواع و کاربرد آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.



( فروش ) های دیگر