مشاوره و اجرا وسایل دیداری در دیزین

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

اولین تله‌سیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکی‌بازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.

علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.


- بروشورهای اسلیپ کیس: بروشورهایی هستند که جلوی آنها به صورت یک فولدر یا پوشه ساخته و صفحات داخل آنها به صورت مجزا و جدا از یکدیگر تهیه می شوند. سپس این صفحات در داخل جلد یا همان فولدر قرار می گیرند. غالباً جنس بروشورهای اسلیپ کیس نسبت به صفحات داخل ضخامت بیشتری دارد. همچنین به دلیل عدم اتصال صفحات متن و جلد در صورتی که نیاز به جایگزین کردن متن جدید باشد این امر به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

. محمل های نوری:محمل هایی هستند که اطلاعات بر آنها با ایجاد تغییر در ویژگی های نوری محمل،برای مثال مات کردن سطحی خاص یا تغییر ویژگی های انعکاسی آن سطح ایجاد می شود که نمونه ی آن" صفحه فشرده ی بازنوشتی" یا "سی دی-آر دبلیو" است..(مرادی و،)

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر