مشاوره و اجرا وسایل دیداری در لواسان

Visual aids-1
Visual aids-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.


- بروشورهای لتی بروشورهایی هستند که صفحات آنها بر روی هم تا می خورند و در نهایت بروشور به صورت مجموعه صفحات تا شده روی جلد، پشت جلد و صفحات داخل در اختیار مخاطب قرار می گیرد. ویژگی اصلی این بروشورها این است. که نیازی به دوخت صفحات به یکدیگر ندارند و صحافی آنها با خطوط تاخور انجام می پذیرد. نحوه تا خوردن صفحات بر روی هم ممکن است. به صورت رو به پشت باشد که در این صورت بروشور آکاردئونی گفته می شود. حالت دوم تا خوردن به این صورت است. که یک صفحه بر روی صفحه کنار خود تا شده سپس دو صفحه بر روی صفحه کناری تا می شود. و این حرکت در همان جهت تا خور اول ادامه پیدا می کند. این بروشورهای لتی را می توان دربی یا تودلی نیز می گویند. در حالت آکاردئونی پهنای لت معمولاً هم اندازه تعیین می شود. ولی در حالت توده ای معمولاً لت هائی که بر روی لت دیگر تا می شوند در پهنا کمی کوچکتر تعریف می شوند این امر به دلیل جلوگیری از قوس برداشتن و به اصطلاح شکم کردن بروشور به هنگام تا خوردن و بسته شدن است..

. محمل های نوری:محمل هایی هستند که اطلاعات بر آنها با ایجاد تغییر در ویژگی های نوری محمل،برای مثال مات کردن سطحی خاص یا تغییر ویژگی های انعکاسی آن سطح ایجاد می شود که نمونه ی آن" صفحه فشرده ی بازنوشتی" یا "سی دی-آر دبلیو" است..(مرادی و،)

- بروشورهای فرمی حالت چیدمان صفحات مانند نشریه یا کتاب است.. به عبارت دیگر تفاوت عمده بروشورهای فرمی و بروشورهای لتی در این است. که در بروشورهای فرمی، صفحات در قسمت عطف به یکدیگر متصل هستند و دیدن تمام صفحات کنار یکدیگر امکان پذیر نیست. در حالی که در بروشورهای لتی شما غالباً امکان دیدن نیمی از بروشور را در یک دید خواهید داشت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر