تولید و ساخت پتاسیم کلراید در بازار لاله زار

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جالب است. بدانید پتاسیم پرمنگنات نیز به منظور نرم نمودن آب های آشامیدنی مورد است.فاده قرار می گیرد با این حال مقدار پتاسیم منتشر شده از آن بسیار کمتر از KCl است.. در جايي كه از پرمنگنات پتاسيم به منظور تصفيه آب است.فاده مي شود ، غلظت پتاسيم اضافه شده حداكثر ميلي گرم در ليتر می باشد.

در دسته بندی دیگر این ترکیب در سه دسته گرانول درشت، است.اندارد و محلول تقسیم می شوند. حدود درصد مصرف جهانی مربوط به نوع گرانول درشت است.. مقدار کمی از نوع است.اندارد بصورت سوسپانسیون در کودهای شیمیایی است.فاده می شود. کاربرد نوع محلول بیشتر در تهیه کودهای شیمیایی است..

تفاوت بین کلرو پتاس و سولفات پتاسیم به آنیون همراه پتاسیم است.. غالب است.فاده از سولفات پتاسیم به عنوان کود است.. KSO حاوی کلرید نیست از این رو برای گیاهان مضرر نمی باشد. هر دو حاوی مواد مغذی و ضروری مورد نیاز گیاهان هستند. کلرو پتاس، شکل یونی عنصر کلر و ریز مغذی ضروری را برای گیاه مهیا می کند و سولفات پتاسیم میزان گوگرد مورد نیاز در گیاه را تامین می کند. هر دو MOP و SOP حاوی درصد پتاسیم بالایی هستند ( یا درصد به عنوان KO برای MOP و درصد KO برای SOP). پتاسیم در هر دو کود به شکل پتاسیم یکسان است. و هر دو نمک محلول در آب هستند، اگرچه محلولیت در آب سولفات پتاسیم تقریباً یک سوم کلرید پتاسیم است..



( تولید و ساخت ) های دیگر