فروش پتاسیم کلراید در بومهن

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


کاربرد اصلی پتاسیم کلرید در صنایع غذایی و کشاورزی می باشد. بخش اصلی پتاسیم کلرید در تولید کود پتاس برای کشاورزی است.فاده می گردد. وجود پتاسیم در بدن انسان حیاتی است. و کلرید پتاسیم خوراکی روشی معمول برای درمان پتاسیم پایین خون است.، اگرچه می‌توان آن را به صورت وریدی نیز تزریق کرد، به عنوان جایگزین نمک برای غذا است.فاده می‌شود، اما به دلیل طعم ضعیف، تلخ و نامشخص آن، معمولا با نمک طعام معمولی (کلرید سدیم) برای بهبود طعم و مزه ترکیب می‌شود. برای تولید هیدروکسید پتاسیم و فلز پتاسیم به عنوان ماده اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.

جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

هنگامی که اتم پتاسیم(K)، اتم کلر(Cl) در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، در فرآیند ترکیب اتم پتاسیم یک الکترون خود را از دست داده و تبدیل به اتمی با یک بار مثبت می شود. اتم کلر الکترون اتم پتاسیم را گرفته و به اتم با بار منفی تبدیل می شود و نمک KCl را تشکیل می دهد. ساختار شیمیایی این نمک به صورت زیر می باشد.



( فروش ) های دیگر