تولید و ساخت پتاسیم کلراید در جنوب تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


کلسیم یک ماده معدنی رایج در سنگ کلیه است.. مطالعات متعددی نشان می دهد که سیترات پتاسیم میزان کلسیم در ادرار را کاهش می دهد . به این ترتیب ، پتاسیم ممکن است. به مبارزه با سنگ کلیه کمک کند. بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی سیترات پتاسیم هستند ، بنابراین افزودن آن به رژیم غذایی می تواند مفید باشد . در یک مطالعه چهار ساله از بین مرد ، دانشمندان دریافتند کسانی که بیشترین پتاسیم را روزانه مصرف می کنند ، ٪ احتمال ایجاد سنگ کلیه در آن ها کمتر می باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد پتاسیم با افزایش تولید ادرار و کاهش میزان سدیم می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند.

برای اینکه یک ماده بتواند الکتریسیته را رسانا کند، باید ذرات باردار مانند الکترون ها و یون های آن بتوانند آزادانه حرکت کنند. در حالت جامد، کلرید پتاسیم یون های ثابتی دارد، از این رو، آنها بی حرکت هستند و نمی توانند رسانا باشند. پس از فرآیند ذوب یون های موجود در این ماده از موقعیت های ثابت خود در شبکه کریستالی آزاد و می توانند آزادانه تحت تأثیر میدان الکتریکی حرکت کنند و الکتریسیته را هدایت کنند.

اگر می خواهید است.فاده از این ماده را محدود نمایید، حتما برچسب درج شده بر روی محصولات را مشاهده نمایید. بااین حال همه ی غلات حاوی این ترکیب نمی باشند اما این ماده ممکن است. در پاستاها، جو دوسر، غلات صبحانه، پودر برنج یا تاپیوکا و محصولات برنج فرآوری شده و… مورد است.فاده قرار بگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر