تولید و ساخت پتاسیم کلراید در دماوند

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


آب یک حلال قطبی و ایمن و سبز محسوب می شود که دسترس پذیری بالایی دارد و به همین جهت بسیار مورد توجه است.. از آنجاییکه قطبی است. می تواند ترکیبات قطبی و نمکی را در خود حل کند. KCl نیز از جمله نمک هایی است. که قابلیت انحلال در آب را دارد. مقدار انحلال پذیری آن در دماهای مختلف آب به صورت زیر است.:

جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

پتاسیم در بدن انسان ها نقش حیاطی و مهمی دارد و این نیاز ما با مصرف نمک کلرید پتاسیم رفع میشود. برای درمان پتاسیم خون پایین است.فاده میشود. با توجه به بالا رفتن تعداد بیمارانی که از کمبد پتاسیم در بدن خود رنج میبرند تقاظا و مصرف این محصول در این حوزه رو به افزایش است.. با است.فاده از تزریق کشنده کلرید پتاسیم اعدام و سقط جنین میشود. ولی اگر بیش ازحد مورد است.فاده قرار گیرد شخص دچار بیماری هیپرکالمی میگردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر