فروش پتاسیم کلراید در دیزین

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تفریحات پیست اسکی دیزین نیاز به تجهیزات خاص و حرفه‌ای دارند. مهم‌ترین مواردی که در این سفر باید به‌همراه داشته باشید کفش اسکی، اسکیت، چوب اسکی، ژاکت سبک و ژاکت گرم، کلاه و دستکش اسکی، جوراب اسکی و ضدآفتاب و عینک مخصوص است..

اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.


K عنصری مهم برای بدن است. که به دلیل انحلال پذیری بالا در آب یون های مثبت تولید می کند. این عنصر می تواند منجر به کاهش فشار خون، محافظت در برابر سکته مغزی ، جلوگیری از پوکی است.خوان و سنگ کلیه شود. در ادامه به نقش این عنصر بر روی سلامتی بدن بیشتر می پردازیم.

این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

سازنده‌های رسی دارای کاتیون‌های یک ظرفیتی می باشند که به راحتی با کاتیون‌های دیگر جابه جا می‌گردد. باتوجه به فرمولاسیون کلرید پتاسیم -K+CL می‌توان دریافت: در صورتیکه کلرید پتاسیم در مجاورت رس‌های موجود در حفره حفاری قرار گیرد یون +K در سطح این رس‌ها جایگزین کاتیون یک ظرفیتی رس گردیده و در نتیجه به دلیل پائین بودن میزان آب خواهی یا هیدراسیون پتاسیم، رس‌ها پایدارتر باقی می مانند و از تورم رس‌ها در اثر فیلتر شدن گل حفاری (water loss) جلوگیری می‌گردد. به عبارت دیگر به عنوان ممانعت کننده (INHIBITIR) در سازنده های شیلی و مارلی کاربرد فراوان دارند.



( فروش ) های دیگر