تولید و ساخت پتاسیم کلراید در رودهن

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..


رژیم غذایی حاوی K می تواند منجر به حذف سدیم اضافی بدن شود و کاهش فشار خون را در پی داشته باشد. طبق مطالعات انجام گرفته هنگامی که، در افراد مبتلا به فشار خون جذب این عنصر افزایش پیدا کند، فشار خون سیستولیک آنها . میلی متر جیوه و  فشار خون دیاستولیک آنها . میلی متر جیوه کاهش پیدا می کند

از کلرو پتاس برای تولید ترکیب هیدروکسید پتاس به عنوان مواد اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به داروسازی، تولید مواد شوینده و صابون، مکملهای خوراک دام، در آب به عنوان تولید آب کامل، در عملیات است.خراج نفت و گاز از اعماق زمین، جایگزین ترکیب کلرید سدیم در شوینده های خانگی به عنوان نرم کننده، در کارخانجات تولید شیشه به عنوان عملیات شار، برای ایجاد شفافیت در شیشه عینک، تولید ظرف های شیشه‌ای، تولید انواع مانیتورهای تلویزیونی و کامپیوتری،  در برخی از ترکیبات به عنوان ضد منجمد کننده ،در تولید مواد آتش خاموش‌کن‌ها به همراه کلرید سدیم  اشاره می کنیم.

هنگامی که اتم پتاسیم(K)، اتم کلر(Cl) در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، در فرآیند ترکیب اتم پتاسیم یک الکترون خود را از دست داده و تبدیل به اتمی با یک بار مثبت می شود. اتم کلر الکترون اتم پتاسیم را گرفته و به اتم با بار منفی تبدیل می شود و نمک KCl را تشکیل می دهد. ساختار شیمیایی این نمک به صورت زیر می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر