تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شرق تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


پتاسیم کلراید به شکل بلورهایی بدون رنگ، بدون بو و دارای مزه شور و تلخ می باشد. این ماده محلول در آب، گلیسیرین و اسید فرمیک بوده و نامحلول در الکل و دی اتیل اتر می باشد. کلرید پتاسیم (KCl) یک نوع نمک است که از ترکیب پتاسیم و کلر به وجود می آید . مهم ت...

جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

غیر از کاربرد این محصول در کشاورزی، این محصول در صنعت تولیدی ضد یخ ، تولید مصالح ساخت و ساز، مصرف در آزمایشگاه ها، تولید کاغذ، به عنوان جایگزین سدیم کلراید جهت تعدیل اسیدیته آب شرب، آبکاری فلزها و صنایع تولیدی رنگ نیز کاربرد فراوان دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر