فروش پتاسیم کلراید در شرق تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

رژیم غذایی حاوی K می تواند منجر به حذف سدیم اضافی بدن شود و کاهش فشار خون را در پی داشته باشد. طبق مطالعات انجام گرفته هنگامی که، در افراد مبتلا به فشار خون جذب این عنصر افزایش پیدا کند، فشار خون سیستولیک آنها . میلی متر جیوه و  فشار خون دیاستولیک آنها . میلی متر جیوه کاهش پیدا می کند

برای اینکه یک ماده بتواند الکتریسیته را رسانا کند، باید ذرات باردار مانند الکترون ها و یون های آن بتوانند آزادانه حرکت کنند. در حالت جامد، کلرید پتاسیم یون های ثابتی دارد، از این رو، آنها بی حرکت هستند و نمی توانند رسانا باشند. پس از فرآیند ذوب یون های موجود در این ماده از موقعیت های ثابت خود در شبکه کریستالی آزاد و می توانند آزادانه تحت تأثیر میدان الکتریکی حرکت کنند و الکتریسیته را هدایت کنند.



( فروش ) های دیگر