تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شمال تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..


یک مطالعه از بین فرد در سنین تا سال نشان می دهد افرادی که پتاسیم بالا تری در رژیم غذایی خود مصرف می کنند از فشار خون پایین تری برخوردار هستد. این مطالعه میزان کاهش فشار خون سیستولیک را میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را میلی متر جیوه پایین تر از افرادی که در رژیم غذایی خود این عنصر را نداشتند گزارش کرد.

تفاوت بین کلرو پتاس و سولفات پتاسیم به آنیون همراه پتاسیم است.. غالب است.فاده از سولفات پتاسیم به عنوان کود است.. KSO حاوی کلرید نیست از این رو برای گیاهان مضرر نمی باشد. هر دو حاوی مواد مغذی و ضروری مورد نیاز گیاهان هستند. کلرو پتاس، شکل یونی عنصر کلر و ریز مغذی ضروری را برای گیاه مهیا می کند و سولفات پتاسیم میزان گوگرد مورد نیاز در گیاه را تامین می کند. هر دو MOP و SOP حاوی درصد پتاسیم بالایی هستند ( یا درصد به عنوان KO برای MOP و درصد KO برای SOP). پتاسیم در هر دو کود به شکل پتاسیم یکسان است. و هر دو نمک محلول در آب هستند، اگرچه محلولیت در آب سولفات پتاسیم تقریباً یک سوم کلرید پتاسیم است..

از کلرو پتاس برای تولید ترکیب هیدروکسید پتاس به عنوان مواد اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به داروسازی، تولید مواد شوینده و صابون، مکملهای خوراک دام، در آب به عنوان تولید آب کامل، در عملیات است.خراج نفت و گاز از اعماق زمین، جایگزین ترکیب کلرید سدیم در شوینده های خانگی به عنوان نرم کننده، در کارخانجات تولید شیشه به عنوان عملیات شار، برای ایجاد شفافیت در شیشه عینک، تولید ظرف های شیشه‌ای، تولید انواع مانیتورهای تلویزیونی و کامپیوتری،  در برخی از ترکیبات به عنوان ضد منجمد کننده ،در تولید مواد آتش خاموش‌کن‌ها به همراه کلرید سدیم  اشاره می کنیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر