تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شهر جدید اندیشه

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


بزرگترین نقطه ضعف سولفات پتاسیم هزینه آن است.. و بزرگترین مشکل کلرید پتاسیم محتوای کلرید بالای این نماده است.. سولفات پتاسیم اغلب برای برخی از محصولات حساس به کلرید مانند سیب زمینی، تنباکو، برخی سبزیجات و میوه ها، برخی از گیاهان درختی مانند بادام، گردو و مرکبات بر کلرید پتاسیم ترجیح داده می شود، اگرچه این حساسیت ها به شدت به شرایط رشد، شوری خاک و شوری بستگی دارد.

این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

از دیگر مصارف آن می توان به صنایع شیشه و سرامیک، صنایع کشاورزی، تهیه گل حفاری،صابون و شوینده ها، رنگهای شیمیایی و دارویی اشاره کرد. پتاسیم عنصری ضروری برای بدن است. که در پمپاژقلب نقش اساسی ایفا می کند. این ماده طی یک دوره بیماری،مصرف دارو و یا در نتیجه ی اسهال یا است.فراغ ممکن است. در بدن کاهش بیابد. داروی potassium chloride در بیمارانی که دارای سطح پایینی از k در خون هستند مورد است.فاده قرار می گیرد. کلرید پتاسیم همچنین جایگزین کلرید سدیم در واحدهاي نرم کننده آب خانگی و عملیات حفاری نفت و گاز و تولید گل حفاری می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر