فروش پتاسیم کلراید در شهر ری

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


تفاوت بین کلرو پتاس و سولفات پتاسیم به آنیون همراه پتاسیم است.. غالب است.فاده از سولفات پتاسیم به عنوان کود است.. KSO حاوی کلرید نیست از این رو برای گیاهان مضرر نمی باشد. هر دو حاوی مواد مغذی و ضروری مورد نیاز گیاهان هستند. کلرو پتاس، شکل یونی عنصر کلر و ریز مغذی ضروری را برای گیاه مهیا می کند و سولفات پتاسیم میزان گوگرد مورد نیاز در گیاه را تامین می کند. هر دو MOP و SOP حاوی درصد پتاسیم بالایی هستند ( یا درصد به عنوان KO برای MOP و درصد KO برای SOP). پتاسیم در هر دو کود به شکل پتاسیم یکسان است. و هر دو نمک محلول در آب هستند، اگرچه محلولیت در آب سولفات پتاسیم تقریباً یک سوم کلرید پتاسیم است..

پتاسیم کلرید یک نمک بی بو بوده و نا محلول در اتر و به صورت جزئی محلول در الکل می باشد. همچنین پتاسیم کلرید به راحتی محلول در آب و گلیسرول و بازها می باشد. پتاسیم کلرید دارای نقطه ذوب درجه سانتی گراد بوده و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب است.. پتاسیم کلرید را می توان از کریستاله کردن محلول، شناورسازی یا جداسازی الکترواستاتیک مواد معدنی مناسب تولید می‌شود. بیشترین مقادیر کلرید پتاسیم به عنوان پتاس کشاورزی و صنعتی در کانادا، روسیه و بلاروس تولید می‌شود.

به طور کلی این ترکیب در دسته مواد بی خطر و ایمن قرار دارد و اشتعال ناپذیر است.. اما مصرف مقدار زیاد آن منجر به مسمومیت می شود. اثرات جانبی آن شامل معده درد، حالت تهوع، است.فراغ و اسهال است.. در صورت وجود آلرژی از مصرف آن ممانعت شود. ممکن است. در اثر برخورد با پوست و چشم، منجر به سوزش یا قرمزی شود، در این شرایط بهتر است. پوست با آب و صابون و چشم نیز چند دقیقه با آب شسته شود و سپس با پزشک مشورت شود.



( فروش ) های دیگر