تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شهرک صنعتی چهاردانگه

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


طبق مطالعه از بین . شرکت کننده دانشمندان دریافتند فرادی که رژیم غذایی حاوی پتاسیم داشتند درصد کمتر دچار سکته های مغزی می شوند. در طی همین مطالعه اثبات گردید که رژیم غذایی سرشار از این ماده معدنی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلی و عروقی همراه است..

آب یک حلال قطبی و ایمن و سبز محسوب می شود که دسترس پذیری بالایی دارد و به همین جهت بسیار مورد توجه است.. از آنجاییکه قطبی است. می تواند ترکیبات قطبی و نمکی را در خود حل کند. KCl نیز از جمله نمک هایی است. که قابلیت انحلال در آب را دارد. مقدار انحلال پذیری آن در دماهای مختلف آب به صورت زیر است.:

گیاهان برای رشد و همچنین تولید محصول به مقدار زیادی پتاسیم در خاک خود نیاز دارند به همین جهت بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید کودهایی به نام پتاس می باشد. دو نوع کود پتاس داریم: کلرو پتاس و سولفات پتاسیم، قابل ذکر است. که حدود درصد کودهای شیمیایی را پتاس تشکیل می دهد. کود کلرو پتاس به عنوان میورات پتاس یا MOP  و سولفات پتاسیم با نام سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر