فروش پتاسیم کلراید در شهرک صنعتی چهاردانگه

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


یک مطالعه از بین فرد در سنین تا سال نشان می دهد افرادی که پتاسیم بالا تری در رژیم غذایی خود مصرف می کنند از فشار خون پایین تری برخوردار هستد. این مطالعه میزان کاهش فشار خون سیستولیک را میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را میلی متر جیوه پایین تر از افرادی که در رژیم غذایی خود این عنصر را نداشتند گزارش کرد.

در دسته بندی دیگر این ترکیب در سه دسته گرانول درشت، است.اندارد و محلول تقسیم می شوند. حدود درصد مصرف جهانی مربوط به نوع گرانول درشت است.. مقدار کمی از نوع است.اندارد بصورت سوسپانسیون در کودهای شیمیایی است.فاده می شود. کاربرد نوع محلول بیشتر در تهیه کودهای شیمیایی است..

گیاهان برای رشد و همچنین تولید محصول به مقدار زیادی پتاسیم در خاک خود نیاز دارند به همین جهت بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید کودهایی به نام پتاس می باشد. دو نوع کود پتاس داریم: کلرو پتاس و سولفات پتاسیم، قابل ذکر است. که حدود درصد کودهای شیمیایی را پتاس تشکیل می دهد. کود کلرو پتاس به عنوان میورات پتاس یا MOP  و سولفات پتاسیم با نام سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود.



( فروش ) های دیگر