تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شهریار

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..


این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

در دسته بندی دیگر این ترکیب در سه دسته گرانول درشت، است.اندارد و محلول تقسیم می شوند. حدود درصد مصرف جهانی مربوط به نوع گرانول درشت است.. مقدار کمی از نوع است.اندارد بصورت سوسپانسیون در کودهای شیمیایی است.فاده می شود. کاربرد نوع محلول بیشتر در تهیه کودهای شیمیایی است..

طبق مطالعه از بین . شرکت کننده دانشمندان دریافتند فرادی که رژیم غذایی حاوی پتاسیم داشتند درصد کمتر دچار سکته های مغزی می شوند. در طی همین مطالعه اثبات گردید که رژیم غذایی سرشار از این ماده معدنی با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلی و عروقی همراه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر