تولید و ساخت پتاسیم کلراید در شهریار

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


پتاسیم کلراید به شکل بلورهایی بدون رنگ، بدون بو و دارای مزه شور و تلخ می باشد. این ماده محلول در آب، گلیسیرین و اسید فرمیک بوده و نامحلول در الکل و دی اتیل اتر می باشد. کلرید پتاسیم (KCl) یک نوع نمک است که از ترکیب پتاسیم و کلر به وجود می آید . مهم ت...

این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

از این ترکیب به علت طعم شوری که دارد به عنوان نمک در غذا است.فاده می شود. این ترکیب به علت طعم ضعیف، تلخ و شور آن معمولا با نمک های دیگر مانند سدیم کلراید ترکیب می شود. برای کاهش میزان تلخی نیز به آن اندکی پروتئین توماتین افزوده می شود. از این ترکیب به عنوان طعم دهنده در لبنیات نیز است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر