فروش پتاسیم کلراید در غرب تهران

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر ساکن تهران یا حتی در حومه شهر تهران ساکن هستید صد در صد اسم میدان صنعت به گوشتان خورده است. جالبه بدانید این میدان در تیر ماه سال ۵ همزمان با روز صنعت افتتاح شد. این میدان تنها میدان این منطقه است. برخی از ساکنین تهران، این میدان را با نام میدان شهرک غرب هم می شناسند. میدان صنعت در قسمت جنوب شهرک غرب قرار گرفته و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی را به هم متصل می کند.

بی شک اگر شما از تهرانی ها بخواهید محله برجسته شهر خود را معرفی کنند شهرک اکباتان به عنوان یکی از این محله ها خواهد بود. شهرک اکباتان که پیش از انقلاب اسلامی ساخت و ساز آن شروع شد بخشی از پروژه سکونت کارکنان شرکت هواپیمایی هما بود که امروزه به یکی سمبل های شهر تهران تبدیل شده است.. این شهرک که بنا به گفته بسیاری اولین خانه سازمانی در ایران می باشد دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشد و بخشی از منطقه تهران به حساب می آید.

جالب است. بدانید که منطقه به عنوان توریستی ترین منطقه شهر تهران می باشد که روز به روز بر میزان جاذبه های تفریحی و گردشگری آن افزایش می یابد. در واقع برخی از جاذبه های گردشگری که در این منطقه وجود دارند شهرتی جهانی داشته و از سایر کشور های جهان برای گردش و بازدید از این مناطق دیدنی به پایتخت می آیند و چندین روز را در این منطقه به گشت و گذار می پردازند. اما در ادامه به معرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری در منطقه پرداخته ایم.


جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.

پتاسیم کلرید یک نمک بی بو بوده و نا محلول در اتر و به صورت جزئی محلول در الکل می باشد. همچنین پتاسیم کلرید به راحتی محلول در آب و گلیسرول و بازها می باشد. پتاسیم کلرید دارای نقطه ذوب درجه سانتی گراد بوده و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب است.. پتاسیم کلرید را می توان از کریستاله کردن محلول، شناورسازی یا جداسازی الکترواستاتیک مواد معدنی مناسب تولید می‌شود. بیشترین مقادیر کلرید پتاسیم به عنوان پتاس کشاورزی و صنعتی در کانادا، روسیه و بلاروس تولید می‌شود.

وجود عنصر پتاسیم در سلول های انسانی ضروری است. و است.فاده از قرص کلرید پتاسیم خوراکی روشی عادی برای کمبود پتاسیم پایین خون است..اگرچه می‌توان کلریدپتاسیم را مستقیم درخون نیز تزریق کرد همچنین به عنوان جایگزین نمک در خوراک نیز است.فاده می‌شود.اما به دلیل طعم نامطبوع و نچندان خوب معمولا با نمک معمولی (کلرید سدیم) بابت افزایش کیفیت طعم و مزه ترکیب می‌گردد.



( فروش ) های دیگر